Academic Activities

Por Glaydston Carvalho Atualizado em 17/12/18 04:58.

Academic Advisory

Ph.D. thesi

1. Edvaldo Elias de Almeida Batista. Generalized vector equilibrium problems and algorithms for variational inequality in Hadamard manifolds. 2016. Ph. D. Thesis - Universidade Federal de Goiás.  Advisors: Orizon Pereira Ferreira and Glaydston de Carvalho Bento CV-Lattes.

2. Valdinês Leite de Sousa Júnior. On the convergence of descent mehods in nonsmooth optimization: applications to behaviral science. 2017. Ph. D. Thesis - Universidade Federal de Goiás.  Advisors: Glaydston de Carvalho Bento and Orizon Pereira Ferreira. CV-Lattes.

3. Yuri Rafael Leite Pereira. Methods for vector optimization: trust region and proximal on riemannian manifolds and Newton with variable order. 2017. Ph. D. Thesis - Universidade Federal de Goiás.  Advisors: Glaydston de Carvalho Bento and Orizon Pereira Ferreira. CV-Lattes.

Master's Thesis:

1. Pedro Bonfim de A. Filho. Uma abordagem sobre o método do ponto proximal para funções não convexas. 2015. Dissertação (Mestrado em Mestrado em Matemática) - Universidade Federal da Grande Dourados, Coordenação de Aperfeiçoamento de Pessoal de Nível Superior. Advisor: Glaydston de Carvalho Bento.
2. Rayner Ferreira Barbosa da Costa. Uma abordagem sobre o método do gradiente vetorial para funções quase-convexas. 2013. Dissertação (Mestrado em Matemática) - Universidade Federal de Goiás, Conselho Nacional de Desenvolvimento Científico e Tecnológico. Advisor: Glaydston de Carvalho Bento.
3. José Henrique Salazar do Amaral. Convergência do método de ponto proximal para funções que satisfazem a desigualdade de Lojasiewicz. 2012. Dissertação (Mestrado em Matemática) - Universidade Federal de Goiás. Advisor: Glaydston de Carvalho Bento.